wtorek, 1 października 2013

Prolog

"Valeria"
Dziś kręcimy pierwszy odcinek 3 sezonu Violetty będę grać siostrę Mechi. Nagle podchodzi do mnie Mechi.
- Hejka siora - mówi
- Siema
- Co tam?
- A nic dobrze. - Kocham Mechi jak siostrę ale taką prawdziwą.
- Dzisiaj wychodzimy do domu. Śpisz u mnie? - spytała mnie. W tej samej chwili podeszła do nas Lodo i spytała:
-Śpicie dzisiaj u mnie? Robię małą imprezkę tylko dla dziewczyn.
- No pewnie - odpowiedziałyśmy razem.

"Wieczorem"
"Valeria"
Świetnie się razem bawiłyśmy. Nagle Mechi zaczęła:
- Valuniaa? 
- Tak? - 
- A jak tam u Ciebie i u Jorge? - zapytała złośliwie. (W sumie powinnam jej podziękować, bo to dzięki jej jestem z Jorge). Jak tylko to powiedziała, dziewczyny czyli: Lodo, Tini, Cande i Alba powiedziały  razem:
- Uuuuuuuu! - Ja na to:
- Tak tak, dzięki Mechi jestem z Jorge! No dobra a jak u Ciebie Mechi z... Xabi?! -zapytałam złośliwie. Wtedy dziewczyny jeszcze głośniej powiedziały:
- Uuuuuuuuuuuuu!!!???- A Mechi na to:
- Tak tak, dzięki Vale jestem z Xabi! 
- Ale żeście się dobrały! - powiedziała Lodo 
- A o mnie to zapomniałaś? - zapytała smutna Tini bo ona cały czas myśli, że Mechi woli mnie.
- Nie no co Ty? A jak u Ciebie i u...

_________________________________________________________________________________

Hejka jestem Magda z bloga http://madzik02.blogspot.com/ tutaj będę się podpisywać... " ~~Madzialenaa " Wiem, krótki prolog ale nie mam czasu na długie pisanie ale postaramy się pisać długie. Mam nadzieję że będziecie  komentować tego bloga i mojego :). 

~~Madzialenaa :*

5 komentarzy:

  1. Świetny prolog:D
    Kiedy rozdział??:***
    Proszę niech Tini będzie z Pablo<333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu Magda :)

      Chciałabym Cię poprosić żebyś nie zdradzał moich pomysłów bo to już drugi raz pierwszy był na moim blogu :) Dzięki że wszedłeś :**

      Usuń
    2. No co mamy podobne gusty:D Kiedy rozdział?:D

      Usuń
    3. Się właśnie robi :)

      ~~Madzialenaa

      Usuń
  2. genialny <333
    Vale i Jorge *.*
    impreza u Lodo <33
    kocham wszystkie dziewczyny idę czytać rozdziały ;***

    OdpowiedzUsuń