wtorek, 1 października 2013

Rozdział 1

"Valeria" 
- A jak u Ciebie i u... Pabla? - powiedziała Mechi a my zrobiłyśmy wielkie oczy.
- Ooo a nawet dobrze, świetnie! - odpowiedziała bez problemu Tini
- Mechi, a może Ty byś mnie ustawiła z jakimś chłopakiem? - zapytała Cande a Mechi od razu odpowiedziała:
- No pewnie a nawet mogę Ci teraz kogoś polecić! 
- No to dawaj! - wszystkie naraz powiedziałyśmy 
- No więc tak: kochana musisz zgadnąć okay?
- Tak pewnie! Ale nie będzie trudne?
- Nie! Słuchaj to nie za wysoki chłopak, jest bardzo miły i... - nie zdążyła dokończyć a ja wyskoczyłam 
- Wiem!!! 
- No Valuś kto to? - spytała mnie
- To jest - zaczęłam - Facu!!! - wydusiłam to z siebie. Szczerze mówiąc nie wiedziałam czemu Mechi poleciła Candelarii Facu, bo przecież ona mi wczoraj mówiła że jeszcze coś do niego czyje! 
- Aaa!! -zaczęła wrzeszczeć Cande - no co Ty? Naprawdę? - spytała 
- Noo!!! A czemu niby nie? - Mechi widać było była szczęśliwa, że Cande się cieszy 
- No bo... ee... Ty go... ko...ko- Cande nie mogła tego wydusić 
- No co? Ja go nie kocham! Zapamiętajcie sobie wszystkie! - w tej chwili ja i Tini zaczęłyśmy
- No ale... - nie dała nam dokończyć i powiedziała
- I cisza bo uduszę!!! 
- No dobra już się uspokój! - powiedziała Tini
- Ja kocham tyko Xabi'ego! Zapamiętać sobie proszę! - była coraz bardziej zła na nas 
- A nie pamiętasz co mi mówiłaś? - powiedziała Alba do Mechi
- Co? Nie pamiętam? 
- A to że do Xabi'ego powiedziałaś Fa... - znowu nie dała dokończyć! ( Zauważyłam że lubi przerywać)
- Co? Nie? Jak? Ja? Nigdy!- i wszystkie jednym chórem powiedziałyśmy:
- Tak na pewno! 

"Mechi" 
Tak kocham Facu ale nie mogłam tego powiedzieć dziewczyną, że coś jeszcze do niego czuję bo wyszłabym na idiotkę!!! Ale poza tym cieszę się ze szczęścia Valunii i Tiniuni. A Candelarii poleciłam Facu, ponieważ mówił mi (po zerwaniu oczywiście) że mu się podoba. Nagle zadzwonił dzwonek do drzwi. Poszłam otworzyć. W progu ujrzałam... 

______________________________________________________

Napisałam dzisiaj prolog i rozdział 1 wiem że krótki i głupi ale nie mam pomysłu a dlatego napisałam rozdział, ponieważ pan Tomas bardzo chciał :) 

~~Madzialenaa

4 komentarze:

  1. Fajny<3333
    Pan Tomas chciał i Pan Tomas dostał<333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaramy się ( lub tylko ja ) dodać rozdział jutro :)

      ~~Madzialenaa

      Usuń
  2. OOO świetne opowiadanie. Pisz dalej bo ja się już nie mogę doczekać kolejnych rozdziałów.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny <333
    Tini z Pablo <33
    Mechi kocha nadal Facu jak jest z Xabim :O

    OdpowiedzUsuń