środa, 2 października 2013

Rozdział 2

"Mechi" 
W progu ujrzałam Facu. Jak mnie tylko zobaczył pocałował mnie. Dziewczyny oczywiście jak tylko wyszłam pobiegły za mną i wszystko widziały. W tej chwili myślałam nie o sobie, nie o Facu, nie o tym co będzie ze mną i z Xabi ale o Cande! W jednej chwili ustawiam ją z Facu, a w drugie się z nim całuję. Jestem totalną idiotką! Oddałam pocałunek. Nie mogłam się powstrzymać. Kocham go do cholery jasnej i nic ani nikt nie zabroni mi z nim być. Kurcze, Mechi, co ty wygadyjesz? Sama nie wiem co mówię. A najgorsze jest to, że po chwili w progu zobaczyłam Xabi'ego! Wtedy odrzuciłam Facu i pobiegłam do toalety. Za mną pobiegła Vale. 
- Nie płacz kochanie- powiedziała 
- Jestem idiotką! Co ze mnie za przyjaciółka? - odpowiadałam przez łzy 
- Jesteś bardzo dobrą przyjaciółką! 
- Tak która umawia przyjaciółkę z facetem a później go całuje? 
- No coś w tym stylu... 
Po słowach Valerii zaczęłyśmy się śmiać. Ona zawsze mi poprawia humor. Gdy skończyłyśmy się śmiać ktoś zapukał do drzwi i powiedział: 
- Machi, Vale żyjecie? -to była Tini 
- Tak. -zaczęłam- A chłopaki są jeszcze? 
- Jest Xabi, wkórzony, który chce z tobą rozmawiać. 
- Powiedz mu, że go przepraszam i, że go kocham! 
- No co ty? - powiedziała Vale 
- Mechi, przeciesz ty kochasz Facu! - powiedziała Tini
- Nie ja go nie kocham! Rozumiecie? 
- Tak na pewno go nie kochasz? To niby czemu odwzajemniłaś pocałunek? - dopytywała się Vale 
- Tini, może wejdź tutaj? - powiedziałam 
- O nie! To ty wyjdziesz moja droga! 
- Ale... No dobra- wyszłam. Zobaczyłam wkurzonego Xabi'ego
- Chcę z tobą rozmawiać - powiedział nawet łagodnie 
- Tak wiem ale... - nie dał mi dokończyć i powiedział 
- Chcę Ci tylko jedno powiedzieć...

_________________________________________________________________________________

Tu Ala i Madzia. Ala będzie się podpisywać "~~ Alice ~~ ". Jak rozdział? :))) Pół na pół pisałyśmy :)) Jesteście ciekawi co będzie dalej??? :))) 

~~Madzialenaa 

~~Alice~~

3 komentarze:

  1. Fajny:***
    Trochę błędów ale to nic i tak fajny:D
    Czekam na Pablo i Tini:**<33

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdział super. Jestem ciekawa co będzie dalej.

    OdpowiedzUsuń
  3. uu..., ale się porobiło :D
    Mechi nie jesteś złą przyjaciółką ;**
    a to, że kochasz Facu to już nie twoja wina <33
    rozdział extra <33

    OdpowiedzUsuń