wtorek, 8 października 2013

Rozdział 3

"Mechi"

- Chciałem Ci tylko powiedzieć..- zaczął ale ja nie dałam mu dokończyć
- Tak wiem! Głupia jestem że się z nim całowałam ale to nie tak! Posłuchaj- przerwał mi namiętnym pocałunkiem. Kiedy mnie całuje to czuje.. spokój, czuje ze jestem bezpieczna. Czuje to czego nigdy nie czułam przy Facu i przy Pablo... chyba też nie. Ale to jest takie cudowne! Kiedy się oderwaliśmy Xabi dokończył:
- Ja kocham Cię i nie chcę żebyś mi coś wyjaśniała tylko chcę żebyś była szczęśliwa i spokojna!
- Myślałam że chcesz ze mną zerwać!
- Ja rozumiem że to Twój były i rozumiem że możesz coś jeszcze do niego czuć bo zerwaliście kilka dni temu.
- 8 dni
- No właśnie. - zaczęliśmy się śmiać.
- Xabi- zaczęłam- ale Ty chyba wiesz że nie musimy się chować bo i tak oni nas podglądają?- spojrzeliśmy w ich stronę, a oni nam pomachali. Dziwne. Nie widziałam tam Val. Musiało się coś stać.
- Kochanie? - zaczęłam
- Tak?
- Poczekasz tu chwilkę?
- A co się stało?
- No właśnie idę zobaczyć!
- Ale... cos z Tini? Val?
- Chodzi o Val. Poczekaj tu. - rozkazałam mu i poszłam w stronę dziewczyn.
- Widziałyście może Val? - zapytałam
- Tak! - powiedziała Alba - poszła tam do pokoju z instrumentami! - Poszłam w stronę pokoju którego wskazała mi Alba. Weszłam. Zobaczyłam smutną Val siedzącą na krześle. Domyślałam się o co chodzi.
- Hej kochana! Co się stało?
- Bo, bo... Nie mogę! - odpowiedziała
- Co nie możesz?
- Nic nie ważne!
- Nie, nie ważne tylko mów! No powiedz1 Jak mi nie powiesz to Ci nie pomogę!
- Ale ja nie potrzebuje pomocy! Mechi wiem że chcesz mi pomóc bo zawsze mi pomagałaś ale nie mogę tego powiedzieć! Rozumiesz nikomu! - powiedziała
- To tu nie chodzi o Jorge?
- Nie. Jorge nic nie zrobił.
- No ale Valuś! Błagam powiedz!
- Ale... No dobrze! Ale obiecaj że nikomu nie powiesz!
- Obiecuję!
- Bo chodzi o to, że  4 lata temu jeden chłopak...
- No... mów
- Jeden chłopak zrobił mi krzywdę i od tej chwili mnie nęka- powiedziała ze łzami w oczach.
- Ale dokładnie co?
- Nie mogę Ci powiedzieć! To... nie ważne! Już lepiej choć do innych!
- No dobra choć- nie wydawało mi się żeby było już dobrze ale niech jej będzie.

______________________________

Przepraszamy że krótkie ale nie mamy weny :/. Nie dość że krótki to jeszcze beznadziejny! Już myślimy nad nowym :)

~~Madzialenaa
~~Alice~~
i
/Lili :)

5 komentarzy:

  1. Świetny rozdział! Mnie się bardzo podoba!
    wpadnij do mnie: http://violettadisneypoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. weź długopis i kartkę
    1 Napisz imię płci przeciwnej
    2 Który kolor najbardziej lubisz: czerwony, czarny, niebieski, zielony, żółty
    3 Pierwsza litera twojego imienia
    4 Miesiąc urodzenia
    5 Który kolor bardziej lubisz czarny czy biały
    6 Imię osoby tej samej płci
    7 Ulubiony numer
    8 Wolisz jezioro czy morze
    9 Napisz życzenie mozliwe do spełnienia

    Skończone zobacz ponizej
    Odpowiedzi
    1 kochasz tę osobę
    2 jeżeli wybrałaś wybrałes:

    czerwony- twoje życie jest pełne miłości
    czarny-jestes konserwatywny/a i agresywny/a
    zielony- twoja dusza jest zrelaksowana i jestes osaba na luzie
    niebieski- jestes spontaniczny/a kochasz całusy pieszczoty tych, których kochasz
    żółty- jestes bardzo szczesliwa osobą i udzielasz dobrych rad tym keórzy sa w dołku
    3 A-K- masz w sobie dużo miłości ktora ofiarujesz bliskim i przyjaciołom
    L-R- próbujesz cieszyć sie życiem na maxa a twoje życie uczuciowe wkrótce rozkwitnie
    S-Z- lubisz pomagac innym a twoje życie uczuciowe wygląda bardzo dobrze

    4 Styczeń-czerwiec- rok minie ci bardzo dobrze i odkryjesz ze zakochasz sie w kims zupełnie nieoczekiwanym
    Lpiec-wrzesien- będziesz miala wspanialy rok i doswiadczysz duza zmiane w zyciu na lepsze
    Pazdziernik-grudzień- twojeżycie uczuciowe nie będzie zbyt wspaniałe ale w końcu odnajdziesz bratnia duszę

    5 czarny- twoje życie obierze inny kierunek co będzie dla ciebie bardzo korzystne
    biały- będziesz mieć przyjaciela któremu mozesz całkowicie zaufac i zrobiłby dla ciebie wszystko choc ty mozesz sobie z tego nie zdawac sprawy

    6 ta osoba jest twoim BFF
    7 to ilosc twoich przyjaciół w zyciu
    8 Jezioro; jesteś lojalnym przyjacielem kochanką/kiem
    Morze:jestes spontaniczny i lubisz zadowalac ludzi
    9 to zyczenie spełni sie tylko wtedy gdy wstawisz ten test do 5 innych odpowiedzi w ciągu godziny. wklej je do 10 innych komentarzy a twoje marzenie sie spełni przed twoini urodzinami
    TO NAPRAWDĘ DZIAŁA!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudo <333
    ooo... Xabi i Mechi <333
    uu.. ciekawe kto jej to zrobił i co ?
    czekam na next ;***
    mam nadzieję, że niedługo się pojawi ;***

    OdpowiedzUsuń